Τον Αύγουστο του 2007 η Δυτική Πελοπόννησο, δέχεται το πρώτο βαρύ φονικό πλήγμα, με 70 νεκρούς, στις δασικές πυρκαγιές, συνέπεια της κλιματικής αλλαγής.
Τον Μάιο του 2011 μόνο η περιοχή της Ηλείας, μετράει απώλειες του 17 % του πληθυσμού της, απο την μετανάστευση.

Εδώ θα βρείτε μιά άλλη διαφορετική άποψη, μακριά από κομματικά χρώματα, με απώτερο σκοπό να ευαισθητοποιηθούν, τοπική κοινωνία, φορείς και οι τοπικοί άρχοντες σε θέματα περιβάλλοντος και βιώσιμης οικονομικής ανάπτυξης.
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ : ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ. Email : fydoni@yahoo.gr

Απόφαση - σταθμός για το λιμάνι Κατακόλου

Απόφαση - σταθμός για το λιμάνι Κατακόλου
«Το λιμάνι του Κατακόλου είναι κρίσιμος πόλος για την ανάπτυξη ολόκληρης της Δυτικής Ελλάδας, την τόνωση της οικονομίας και την διεθνή προβολή της περιοχής μας. Κοντά ένα εκατομμύριο επισκέπτες τον χρόνο καταφτάνουν με τα κρουαζιερόπλοια στο Κατάκολο ενισχύοντας αποφασιστικά τον τουρισμό μας».


Αυτό δήλωσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας αμέσως μετά την υπογραφή ένταξης στο ΕΣΠΑ, με προϋπολογισμό 6.734.718 ευρώ, του έργου «συμπληρωματικά έργα στον λιμένα Κατακόλου, επέκταση παραλιακού κρηπιδώματος, επέκταση προσήνεμου Μώλου και κεντρικού προβλήτα με κατασκευή νησίδας».


«Με το έργο αυτό που σήμερα εντάσσεται στο ΕΣΠΑ ενισχύουμε καίρια τις υποδομές στο λιμάνι του Κατακόλου και τον ρόλο του ως κομβικό σημείο ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων στην Ανατολική Μεσόγειο», τόνισε ο Περιφερειάρχης.

Το έργο, όπως αναφέρεται στο Τεχνικό Δελτίο που υπέγραψε ο κ. Κατσιφάρας, περιλαμβάνει: Πρώτον, την επέκταση του παραλιακού κρηπιδώματος μπροστά από τα καταστήματα με την κατασκευή κρηπιδότοιχου από τεχνητούς ογκόλιθους σε απόσταση οκτώ μέρων από το υφιστάμενο παραλιακό και σε μήκος 206 μέτρων. Προβλέπεται, επίσης, η κατασκευή κρηπιδότοιχου μήκους 63 μέτρων περίπου ο οποίος ωροθετείται μεταξύ του υφιστάμενου παραλιακού και του ανατολικού παραλιακού κρηπιδώματος της Μαρίνας Κατακόλου.
Δεύτερον, το έργο περιλαμβάνει επέκταση του προσήνεμου Μώλου του λιμένα σε απόσταση 150 μέτρων περίπου και, τρίτον, συμπληρωματικές εργασίες στον κεντρικό προβλήτα με την κατασκευή νέας νησίδας παραβολής και μεταλλικής πεζογέφυρας προς περαιτέρω επέκταση της βόρειας πλευράς του προβλήτα.
«Το έργο που θα παραδοθεί θα είναι ένας ασφαλής λιμένας που θα μπορεί να εξυπηρετεί τα κρουαζιερόπλοια μήκους άνω των 300 μέτρων και ταυτόχρονα θα γίνεται καλύτερη διαχείριση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών που αποβιβάζονται από αυτά», αναφέρει το Τεχνικό Δελτίο του έργου.

www.patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: