Με τη σημερινή κατάντια που
έφεραν οι πολιτικοί, την οικονομία της χώρας μας.
Σήμερα που οι δανειστές, έχουν αναλάβει την διαχείριση των
οικονομικών του κράτους μας. Σήμερα που η μεγαλύτερη μάζα του Ελληνικού Λαού
οδηγείται πίσω, στην εποχή της λυχναρόλαμπας, της ξυλόσομπας και του
γαΐδουρόκαρου.
Που δεν μας δίνουν χρήματα ούτε, να κλείσουμε τις λακκούβες
στους υπάρχοντες δρόμους.
(αναφερόμαστε ειδικά για το τμήμα Πάτρα –Πύργος). Ενός τόσο μεγάλου έργου, τόσο δαπανηρού στην ολοκλήρωση, την κατασκευή, την λειτουργία και συντήρηση του.
Ενός έργου που για το οποίο οι σημερινοί φορολογούμενοι, τα παιδιά και τα εγγόνια τους θα πρέπει, να βάλουν κι άλλο χρέος. Θα τον κατασκευάσουν ξένες τράπεζες, και οι Έλληνες θα πάρουν τα ψίχουλα των εργολάβων, ως συνήθως.
Μόνο και μόνο επειδή κάποιοι κομματάρχες τον έταξαν στις προεκλογικές προπαγάνδες τους, άλλες εποχές, με άλλα δεδομένα, την εποχή των παχιών αγελάδων.
Όλοι βέβαια συμφωνούμε, ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος, είναι ένα βασικό έργο υποδομής μιας απομακρυσμένης περιοχής, αλλά με όχι μόνο θετικές αλλά και αρνητικές επιπτώσεις.
Για τις θετικές πολλοί έχουν γράψει, και όλοι τις γνωρίζουμε. Εδώ θα σταθούμε στις αρνητικές που ίσως δεν γνωρίζουμε ή δεν έχουμε αρκετά αξιολογήσει.
Πρώτα από όλα θα διατελεσθεί μία τεράστια περιβαλλοντολογική αλλοίωση, θα κατεδαφίσει λόφους, θα αλλάξει τον ρου των ρεμάτων, θα προσχώσει σπάνιους υγροβιότοπους. Θα κομματιάσει στην μέση την Ηλειακή γη, την πανίδα και τους κατοίκους της. Καθώς επίσης και όλα τα άλλα αρνητικά καταγεγραμμένα ενός τέτοιου έργου, μόλυνση, καυσαέρια - σωματίδια, ηχητική όχληση, πολύνεκρες καραμπόλες κλπ. Είναι δε στατιστικά αποδεδειγμένο ότι ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος, υποβαθμίζει τις περιουσίες και την ποιότητα ζωής των κατοίκων, όπου διέρχεται ή γειτνιάζει παρά τις αναβαθμίζει.
Γενική αρχή είναι
ότι, οι αυτοκινητόδρομοι για να αποσβέσουν το κόστος κατασκευής και συντήρησης
τους, χρειάζεται να επιτελούν ένα βαρύ μεταφορικό έργο.
Πως είναι δυνατόν αυτό σήμερα να γίνει, όταν δεν υπάρχει στην περιοχή μας, καμία βιομηχανική δραστηριότητα. Η αγροτική παραγωγή επίσης είναι πολύ περιορισμένη, με μηδενικά σημάδια ή προοπτικές βελτίωσης τους .
Με δεδομένο την συνεχή μείωση του αριθμού των νέων οχημάτων, το υψηλό κόστος των καυσίμων, την οικονομική δυσπραγία των κατοίκων, την συνεχή ετήσια ελάττωση του αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων στους υπάρχοντες δρόμους. Σήμερα έχουν μειωθεί στο 50% σε σχέση δύο χρόνια πρίν, με τάση και περεταίρω μείωσης
Πως είναι δυνατόν αυτό σήμερα να γίνει, όταν δεν υπάρχει στην περιοχή μας, καμία βιομηχανική δραστηριότητα. Η αγροτική παραγωγή επίσης είναι πολύ περιορισμένη, με μηδενικά σημάδια ή προοπτικές βελτίωσης τους .
Με δεδομένο την συνεχή μείωση του αριθμού των νέων οχημάτων, το υψηλό κόστος των καυσίμων, την οικονομική δυσπραγία των κατοίκων, την συνεχή ετήσια ελάττωση του αριθμού των κυκλοφορούντων οχημάτων στους υπάρχοντες δρόμους. Σήμερα έχουν μειωθεί στο 50% σε σχέση δύο χρόνια πρίν, με τάση και περεταίρω μείωσης
Όσον αφορά τώρα, την
καλύτερη οδική ασφάλεια, που όλοι οι
υποστηρικτές του αναφέρουν και προτάσσουν, και υποτίθεται ότι θα προσφέρει ο
νέος αυτός δρόμος, κανείς δεν μπορεί να την εξασφαλίσει κατά 100%. Στατιστικά
δεν υπάρχουν δρόμοι χωρίς ατυχήματα.
Για την υπάρχουσα Εθνική
(με τα συχνά ατυχήματα) που συνδέει την
Πάτρα με την Ολυμπία, κανένας ποτέ δεν έκανε σοβαρή μελέτη για το πως θα γίνει
ασφαλέστερη. Από τότε δε που έγινε (και δεν είναι καθόλου παλιά) έμεινε στην
τύχη της.
Επίσης κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι θα τύχη και της
αποδοχής και χρήσης από τους οδηγούς,
όταν θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν παράλληλα και την παλιά Εθνική
μάλιστα δωρεάν.
Ας σκεφτούμε επίσης πόσοι θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο; όταν θα στοιχίζει τουλάχιστον άλλα 20 Ευρώ (ένα ταξιδάκι Πύργος - Πάτρα, το κόστος μόνο των διοδίων).
Ας σκεφτούμε επίσης πόσοι θα έχουν την οικονομική δυνατότητα να χρησιμοποιούν αυτόν τον δρόμο; όταν θα στοιχίζει τουλάχιστον άλλα 20 Ευρώ (ένα ταξιδάκι Πύργος - Πάτρα, το κόστος μόνο των διοδίων).
Κανείς επίσης δεν μπορεί να ισχυρισθεί πως είμαστε οδικά
αποκλεισμένοι προς Πάτρα.
Όσο για τα υπόλοιπα οδικά
δίκτυα που συνδέουν την πρωτεύουσα της Δυτικής Πελοποννήσου (Πύργο) με Τρίπολη
και Καλαμάτα σίγουρα χρειάζονται άμεση βελτίωση.
Τις δύσκολες αυτές στιγμές που ζούμε, ένα τόσο πανάκριβο και
δαπανηρό έργο, φοβάμαι πώς δεν θα έφερνε τα επιθυμητά οφέλη και κέρδη για τον
πληθυσμό της περιοχής.
Απευχόμεθα δε στο μέλλον
και στην τυχόν ολοκλήρωσή του, να μην έχουμε άλλο ένα έργο με την ίδια τύχη με
αυτή του πρόσφατου σιδηροδρομικού δικτύου Αντίρριου – Αγρινίου (που ποτέ δεν
χρησιμοποιήθηκε)
Είναι γνωστό των πάντων ότι, ειδικά η περιφέρεια Ηλείας, κρατά για πολλά και συνεχή χρόνια την πρωτιά στον πάτο της ανάπτυξης. Οι με μόνο τα κομματικά κριτήρια εκλεγμένοι τοπικοί πολιτικοί άρχοντες, μπροστά στην λαϊκή οργή και αγανάκτηση, θέλοντας να δικαιολογήσουν την ανεπάρκειά τους, την ανικανότητά τους και την έλλειψη οράματος προτάσσουν σαν κύρια αιτία την έλλειψη σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου.
Είναι λάθος να συνδέουμε την ανάπτυξη της Ηλείας με έναν μόνο παράγοντα, με ένα μόνο έργο υποδομής. Να σας θυμίσω δε, στην Δυτική Μακεδονία, από όπου περνάει, η πρόσφατη κατασκευασμένη «Εγνατία Οδός», έχει σήμερα την μεγαλύτερη καταγεγραμμένη αύξηση της ανεργίας.
Όλοι επίσης γνωρίζουμε, στην μόνη βιομηχανία που οι Έλληνες
δραστηριοποιούνται με μεγάλη επιτυχία, είναι αυτή του τουρισμού, και η οποία θα
μπορούσε να φέρει την πολυπόθητη ανάπτυξη,.
Αντιθέτως, ακόμη και
σήμερα που άλλες περιοχές γνωρίζουν αύξηση, αυτήν την περίοδο της κρίσης, η
Ηλεία βλέπει την συρρίκνωση του τουρισμού της, ακόμη και το λιμάνι του
Κατακόλου, θα γράψει μείωση αφίξεων και για το 2013.
Κανείς σοβαρός μελετητής
αυτού του προβλήματος, δηλαδή της υστέρησης της ανάπτυξης στην Δυτική Πελοπόννησο
δεν μπορεί να ισχυρισθεί πως αυτό οφείλεται
στο ότι δεν διαθέτει η περιοχή σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο .
Το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στην νοοτροπία των πολιτικών της και των πολιτών της, παρά στο παραπάνω.
Το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στην νοοτροπία των πολιτικών της και των πολιτών της, παρά στο παραπάνω.
Αναφέρουμε
σχετικά.
1. Στους κατοίκους της κανείς δεν προώθησε την βιομηχανία του τουρισμού. Θυσιάστηκαν για δεκαετίες, φυσικές ομορφιές και περιβάλλον για την ανάπτυξη αποκλειστικά της αγροτικής παραγωγής. Κανείς δεν έκανε κάτι για να σταματήσει την μετατροπή χιλιάδων στρεμμάτων δάσους σε ελαιώνες, μετά από πυρκαγιές ή εκχερσώσεις. Ποτέ δεν δόθηκε καμία σημασία στην εικόνα του περιβάλλοντος, της διαχείρισης των απορριμμάτων. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη, η πλέον αποκρουστική, για κάθε πολιτισμένο άνθρωπο. Παντού σκουπίδια και μπάζα. Ντροπή μας.
2. Ο Τουρισμός του Ήλιου - Θάλασσας, μένει όμηρος των παραλιακών παραγκουπόλεων, των χιλιάδων των αυθαιρέτων, των καταπατητών των Δημοσίων παραλιακών εκτάσεων, και γενικά της ανυπαρξίας πλαισίου νόμου τουριστικής αξιοποίησης των ζωνών που χωρίζουν τις ιδιοκτησίες από την θάλασσα και την δυνατότητα για αξιοποίηση αυτών των ίδιων των νόμιμων ιδιοκτησιών.
3. Η περιοχή επίσης είναι θύμα αυτών των ίδιων των πολιτικών της. Οι οποίοι υστερούν σε κατάρτιση και ικανότητα, σε πολιτική βούληση, ικανών να δώσουν λύση στα παραπάνω προβλήματα, σε προβλήματα γραφειοκρατίας του Ελληνικού κράτους. Υπόλογους πολιτικών εγκλημάτων, που έχουν διαπραχθεί στην περιοχή, με βασικότερο αυτό της καρατόμησης της Ηλείας από την Διοικητική περιφέρεια Πελοποννήσου και την προσάρτηση της στην περιφέρεια «έκτρωμα» της Δυτικής Ελλάδας. Αυτοί είναι επίσης που πρώτοι φέρνουν εμπόδια σε κάθε μικρό ή μεγάλο αναπτυξιακό έργο, προασπίζοντας τα μικροσυμφέροντα της κομματικής πελατείας τους.
1. Στους κατοίκους της κανείς δεν προώθησε την βιομηχανία του τουρισμού. Θυσιάστηκαν για δεκαετίες, φυσικές ομορφιές και περιβάλλον για την ανάπτυξη αποκλειστικά της αγροτικής παραγωγής. Κανείς δεν έκανε κάτι για να σταματήσει την μετατροπή χιλιάδων στρεμμάτων δάσους σε ελαιώνες, μετά από πυρκαγιές ή εκχερσώσεις. Ποτέ δεν δόθηκε καμία σημασία στην εικόνα του περιβάλλοντος, της διαχείρισης των απορριμμάτων. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη, η πλέον αποκρουστική, για κάθε πολιτισμένο άνθρωπο. Παντού σκουπίδια και μπάζα. Ντροπή μας.
2. Ο Τουρισμός του Ήλιου - Θάλασσας, μένει όμηρος των παραλιακών παραγκουπόλεων, των χιλιάδων των αυθαιρέτων, των καταπατητών των Δημοσίων παραλιακών εκτάσεων, και γενικά της ανυπαρξίας πλαισίου νόμου τουριστικής αξιοποίησης των ζωνών που χωρίζουν τις ιδιοκτησίες από την θάλασσα και την δυνατότητα για αξιοποίηση αυτών των ίδιων των νόμιμων ιδιοκτησιών.
3. Η περιοχή επίσης είναι θύμα αυτών των ίδιων των πολιτικών της. Οι οποίοι υστερούν σε κατάρτιση και ικανότητα, σε πολιτική βούληση, ικανών να δώσουν λύση στα παραπάνω προβλήματα, σε προβλήματα γραφειοκρατίας του Ελληνικού κράτους. Υπόλογους πολιτικών εγκλημάτων, που έχουν διαπραχθεί στην περιοχή, με βασικότερο αυτό της καρατόμησης της Ηλείας από την Διοικητική περιφέρεια Πελοποννήσου και την προσάρτηση της στην περιφέρεια «έκτρωμα» της Δυτικής Ελλάδας. Αυτοί είναι επίσης που πρώτοι φέρνουν εμπόδια σε κάθε μικρό ή μεγάλο αναπτυξιακό έργο, προασπίζοντας τα μικροσυμφέροντα της κομματικής πελατείας τους.
4. Επίσης είναι λάθος των Ηλείων που δεν αγκαλιάζουν το
αεροδρόμιο του Αράξου και το σνομπάρουν. Όταν μάλιστα τελευταία, το
χρησιμοποιούν και εταιρείες φτηνού κόστους (RAYNAIR).
Έξυπνες επενδύσεις.
Έργα υποδομής στην
βιομηχανία του τουρισμού δεν είναι μόνο οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι. Άλλα και
άλλα έργα, ίσως πολύ πιο σημαντικά, που δυστυχώς για αυτά δεν γίνεται καμία
κουβέντα, θα μπορούσαν δε να αναδειχθούν
στον βασικό μοχλό, της οικονομικής ανάπτυξης όλης της περιοχής.
Πολλά από αυτά τα έργα δεν απαιτούν καν χρήματα του Ελληνικού λαού, μπορούν να υλοποιηθούν από ιδιωτικές εταιρείες , αρκεί να υπάρξει το κατάλληλο νομικό πλαίσιο, η πολιτική προώθηση και υποστήριξη.
1. Η ΧΕΛΩΝΙΑ ΟΔΟΣ
Ένα από τα βασικότερα έργα υποδομής είναι η αλλαγή χρήσης γης και η πολεοδόμηση της παραλιακής ζώνης της Ηλείας. (βάθους μισού ως ενός χιλιομέτρου). Αρχικά θα μπορεί να εκτείνεται από το λιμάνι της Κυλλήνης ως του Κατακώλου (Χελωνίτης κόλπος).
Ένα από τα βασικότερα έργα υποδομής είναι η αλλαγή χρήσης γης και η πολεοδόμηση της παραλιακής ζώνης της Ηλείας. (βάθους μισού ως ενός χιλιομέτρου). Αρχικά θα μπορεί να εκτείνεται από το λιμάνι της Κυλλήνης ως του Κατακώλου (Χελωνίτης κόλπος).
Ο νέος αυτός δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, θα πρέπει να έχει αρκετό πλάτος, θα λέγαμε ίσο ενός αυτοκινητοδρόμου, θα πρέπει να περιβάλλεται από φαρδύς πεζοδρόμους και ποδηλατοδρόμους κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα με διαζώματα και δεντροστοιχίες.
Κατά μικρά δε διαστήματα να τέμνεται με καθέτους που να οδηγούν στην θάλασσα, κατά τρόπον ώστε να δημιουργούνται οικοδομικά τετράγωνα.
Η περιοχή να
χαρακτηρισθεί τουριστική και να οικοδομηθεί με χαμηλούς συντελεστές δόμησης και
αυστηρούς πολεοδομικούς κανόνες.
Να δοθούν δε φορολογικά κίνητρα για μικρές και μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που θα εγκατασταθούν εκεί.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την αξιοποίηση των πανέμορφων παραλιών μας, και να υπερδεκαπλασιάσει τις αξίες των ακινήτων μας.
2. ΓΗΠΕΔΑ ΓΚΟΛΦ
Παράλληλα με το παραπάνω είναι η προώθηση με κάθε τρόπο της κατασκευής αρκετών γηπέδων Γκολφ ( με τις ανάλογες τουριστικές κατοικίες και κάθε λογής άλλων αθλητικών εγκαταστάσεων). Το άγνωστο στην Ελλάδα, άθλημα του Golf είναι ισχυρός μαγνήτης χρήματος και επενδύσεων. Δείτε σχετικό άρθρο μου.
3. Ο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ (ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗΣ <100 font="" m="">100>
Να δοθούν δε φορολογικά κίνητρα για μικρές και μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που θα εγκατασταθούν εκεί.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την αξιοποίηση των πανέμορφων παραλιών μας, και να υπερδεκαπλασιάσει τις αξίες των ακινήτων μας.
2. ΓΗΠΕΔΑ ΓΚΟΛΦ
Παράλληλα με το παραπάνω είναι η προώθηση με κάθε τρόπο της κατασκευής αρκετών γηπέδων Γκολφ ( με τις ανάλογες τουριστικές κατοικίες και κάθε λογής άλλων αθλητικών εγκαταστάσεων). Το άγνωστο στην Ελλάδα, άθλημα του Golf είναι ισχυρός μαγνήτης χρήματος και επενδύσεων. Δείτε σχετικό άρθρο μου.
3. Ο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ (ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΗΣ <100 font="" m="">100>
Η τουριστική προβολή και
αξιοποίηση του εμπορικού κέντρου του Πύργου, στα εκατομμύρια των τουριστών που
φτάνουν στο Κατάκολο, με την κατασκευή νέου πύργου, ουρανοξύστη (κτηρίου ταυτότητας) τουριστικού αξιοθέατου,
ατραξιόν. Ύψους τουλάχιστον 100 μέτρων. Με ανάλογη χωροθέτηση και βελτίωση των καταστημάτων του
εμπορικού κέντρου της πόλης του Πύργου. Ο Πύργος θα μπορούσε να εξελιχθεί στο
σπουδαιότερο σημείο εμπορίου, αναφοράς της Δυτικής Πελοποννήσου. Και να καλύψει
ένα μεγάλο κενό στον τομέα αυτό.
4.ΚΑΤΑΚΟΛΟΝ
4.ΚΑΤΑΚΟΛΟΝ
Η περαιτέρω βελτίωση και αξιοποίηση τουχερσαίου χώρου του Κατακόλου με την ανάπλαση της
παραλιακής ζώνης, την δημιουργία περιπτέρων και μόνιμης Λαϊκής αγοράς.
Σκοπός επίσης η συνεργασία με την Πάτρα, ώστε να γίνει η περιοχή, σημείο εκκίνησης τουριστικών πλόων.
5.ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
Σκοπός επίσης η συνεργασία με την Πάτρα, ώστε να γίνει η περιοχή, σημείο εκκίνησης τουριστικών πλόων.
5.ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
Η περαιτέρω αξιοποίηση
(του ονόματος) της Ολυμπίας και της Ήλιδας με την αξιοποίηση της πολιτιστικής
κληρονομιάς και την ανασύσταση τωνκλασικών Ολυμπιακών αγώνων . Άλλοι τσουλάνε τυριά,
γκρεμίζουν κατσίκες, αμολάνε τα βόδια τους στην πόλη, για να προσελκύσουν
τουρίστες και εμείς με τέτοια κληρονομιά, κλώθουμε αυγά, Ακόμη και κείνη την
έρμη την φλόγα την ανάβουνε πλέον στην Αθήνα. Ωιμέ τι ανικανότητα;
6. ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ.
Εξίσου σημαντικό έργο είναι η κατασκευή του διεθνούς αεροδρομίου τηςΟλυμπίας, αλλά αυτό μπορεί να γίνει πολύ αργότερα, όταν θα έχουν μπει οι βάσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού, και η κατασκευή του θα κριθεί συμφέρουσα για τον επενδυτή που θα αναλάβει την κατασκευή του. Βασικά αυτό δεν μπορεί να είναι δίπλα στο είδη προβληματικό του Άραξου. Θα μπορούσε να χωροθετηθεί κάπου στην νότια Ηλεία.
7. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΙΠΩΝ ΘΥΣΑΥΡΩΝ
Παράλληλα με τα παραπάνω που θεωρούνται σπουδαιότερα θα μπορούσαν, με κατάλληλα έργα και κινήσεις να αξιοποιηθούν τουριστικά επίσης, και οι άλλοι σπουδαίοι αρχαιολογικοί χώροι, τα φράγματα και οι λίμνες στον Πηνειό και τον Αλφειό, ο ορεινός όγκος της Ηλείας με τα δάση και τα φαράγγια, Οι λίμνες. Τα εγκαταλελειμμένα στην τύχη τους, τόσο αξιόλογα νησιά των Στροφάδων, Τα πολλά και σπουδαία Ιαματικά λουτρά. Την ντόπια φυλή αλόγων. Την ιδιαίτερη αγροτική παραγωγή, τοπική κουζίνα, κουλτούρα κλπ.
Εξίσου σημαντικό έργο είναι η κατασκευή του διεθνούς αεροδρομίου τηςΟλυμπίας, αλλά αυτό μπορεί να γίνει πολύ αργότερα, όταν θα έχουν μπει οι βάσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού, και η κατασκευή του θα κριθεί συμφέρουσα για τον επενδυτή που θα αναλάβει την κατασκευή του. Βασικά αυτό δεν μπορεί να είναι δίπλα στο είδη προβληματικό του Άραξου. Θα μπορούσε να χωροθετηθεί κάπου στην νότια Ηλεία.
7. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΙΠΩΝ ΘΥΣΑΥΡΩΝ
Παράλληλα με τα παραπάνω που θεωρούνται σπουδαιότερα θα μπορούσαν, με κατάλληλα έργα και κινήσεις να αξιοποιηθούν τουριστικά επίσης, και οι άλλοι σπουδαίοι αρχαιολογικοί χώροι, τα φράγματα και οι λίμνες στον Πηνειό και τον Αλφειό, ο ορεινός όγκος της Ηλείας με τα δάση και τα φαράγγια, Οι λίμνες. Τα εγκαταλελειμμένα στην τύχη τους, τόσο αξιόλογα νησιά των Στροφάδων, Τα πολλά και σπουδαία Ιαματικά λουτρά. Την ντόπια φυλή αλόγων. Την ιδιαίτερη αγροτική παραγωγή, τοπική κουζίνα, κουλτούρα κλπ.
Ο τουρισμός όσο κανένας άλλος κλάδος της οικονομίας μας, (ως προς το παρών) φαίνεται να είναι ο μόνος ικανός να αναστρέψει αυτόν τον κατήφορο της εξαθλίωσης.
Η Ηλεία έχει τις προοπτικές και την δυνατότητα να γίνει παγκοσμίως, ο νούμερο ένα τουριστικός προορισμός του Αθλητικού τουρισμού και αυτό πρέπει να επιδιωχθεί παντοιοτρόπως.
Θα μπορούσε με έξυπνες ενέργειες, σχετικά εύκολα να
δημιουργηθούν από 100 ως 150 χιλιάδες νέες μόνιμες θέσεις εργασίες ακόμη και
αυτήν την περίοδο της κρίσης.
Η Ολυμπία οδός θα πρέπει να περιμένει έως ότου θα γίνει και πάλι ένα ώριμο και αναγκαίο έργο. Θα πρέπει να περιμένουν επίσης και οι όψιμοι Αχαιοί υποστηρικτές της, που υποψιαζόμαστε ότι την υποστηρίζουν μόνο και μόνο για να έχουν εύκολη πρόσβαση στην Ολυμπία. Με απώτερο σκοπό να αποσπάσουν για την Πάτρα, κομμάτι της πίτας των κρουαζιερόπλοιων που φτάνουν στο Κατάκολο.
Η Ολυμπία οδός δεν είναι μια έξυπνη επένδυση για την Ηλεία στη σημερινή κατάσταση..
Δημήτριος Κακούρης.
email; fydoni@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου